معاملات مشکوک دو بانک، یک پتروشیمی، بورس کالا، "های وب" + ۱۰ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات اولین روز کاری هفته، بازار سهام با روندی مثبت آغاز به کار کرد به طوری که نماگر بازار پس از هفته ها افت در نهایت با رشد 27 هزار و 483 واحدی و ورود به کانال یک میلیون و 583 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد. 

به این ترتیب، بیش از 8.8 و 1.09 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک تجارت، بانک ملت، ذوب آهن، فولاد مبارکه به همراه گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با داد و ستد بیش از 739، 581، 333 ، 284 و 239 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 13 تا ذو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت ساختمان اصفهان حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با افت 1.8 درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد 7.8 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های قند پیرانشهر، ماداکتو استیل کرد، تهران شیمی، لیزینگ رازی، ایران مرینوس، کشتیرانی دریای خزر، بانک‌دی، ماشین سازی نیرو محرکه، بورس کالا، بانک ملت، پتروشیمی شیراز، نوش مازندران، سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری و داده گستر عصر نوین مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو بانک دی و ملت، پتروشیمی شیراز، بورس کالا، داده گستر عصر نوین به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام