معاملات مشکوک دو بانک، بورس کالا، شرکت جدید، پنجمین سهم گران + ۱۰ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات سومین روز کاری هفته، بازار سهام متعادل در نمادهای بزرگ و با افت قیمت در نمادهای کوچکتر آغاز به کار کرد به طوری که رشد نرخ ارز در بازار بالاخره فروشندگان بخصوص گروه های بزرگ را به عقب راند اما همچنان روند نزولی در گروه های کوچکتر ادامه داشت و در نهایت نماگر بازار با رشد 29 هزار و 300 واحدی و ورود به کانال یک میلیون و 607 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد. 

به این ترتیب، بیش از 9.7 و 1.1 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک پارسیان، بانک تجارت و بانک ملت با داد و ستد بیش از 1.07، 1.01 و 1 میلیارد سهم و بانک صادرات به همراه ذوب آهن با تقاضای 529 و 300 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 16 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت توسعه و عمران نایین حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با رشد 2.1 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد بیش از یک میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های سپنتا (پنجمین سهم گران بازار با قیمت 28 هزار و 604 تومان برای هر سهم)، سیمان کرمان، توسعه مسیر برق‌گیلان (سهم تازه وارد)، ایران تایر، قند نقش جهان، کویرتایر، لیزینگ آریادانا، ماشین‌سازی اراک، بانک ملت، بانک آینده، داروسازی کاسپین تامین، داروسازی تولید دارو، بورس کالا و سیمان مازندران مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو بانک ملت و آینده، بورس کالا، شرکت تازه وارد، پنجمین سهم گران بازار به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام