نسل چهارم هیوندای توسان با قیمت ۸۰۰ میلیون تومانی معرفی شد + مشخصات

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از اتوکار، نسل چهارم خودروی توسان رونمایی شد که تغییرات فیزیکی قابل توجهی نسبت به محصولات قبلی داشته و انتظار می رود با ظاهر و ویژگی های جدید فروش خوبی داشته باشد.

بر اساس این گزارش، این محصول با موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندره دارای دو محرکه بنزینی و برقی بوده تا هیوندای از رقابت داغ خودروهای هیبریدی عقب نمانده باشد.

در نمای جلو و عقب خودرو تغییرات بسیاری اعمال شده و جلو پنجره بزرگ و چراغ های کشیده LED خودنمایی می کند. بخش جانبی بدنه نیز با خطوط بیشتری ساخته شده تا بهبود عملکرد آیرودینامیکی باعث بهبود شتاب گیری و کاهش مصرف سوخت خودرو شود.

در فضای داخلی نیز از نسل جدید سیستم گردش و تصفیه جریان هوا استفاده شده و برخی آپشن های فیزیکی نیز حذف و به پنل کنترل ۱۰.۲۵ اینچی منتقل شده است. امکانات امنیتی جدید، ایربگ مرکزی و قابلیت پارک از راه دور از دیگر امکانات اضافه شده است.

هیوندای هم چنین با ارتقای سیستم تعلیق نسل قبلی موفق به بهبود عملکرد خودرو در کاهش ضربه و ارتعاش در مسیرهای ناهموار شده است.

قیمت این خودرو هنوز قطعی نشده  اما طبق برآوردهای اولیه، قیمت نسخه پایه ۲۳ هزار و ۱۵۰ پوند معادل حدود ۸۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام