مخالفت با عادی سازی روابط در امارات ۱۰ سال حبس دارد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حمد الشامسی درباره عدم وجود مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به عربی ۲۱ گفت: هر فردی که در امارات با عادی سازی روابط با اسرائیل مخالفت کند با ۱۰ سال حبس و جریمه مالی یک میلیون درهمی مواجه خواهد شد.

وی افزود: باوجودی که تأیید کنندگان عادی سازی روابط با اسرائیل اندک بوده اما دولت در تمامی مواضع سیاست خارجی بر روی این افراد حساب باز کرده و تمامی مواضع آن در سال‌های اخیر در قبال قطر، ترکیه، اخوان المسلمین و دیگر مسائل توسط این گروه ترویج و تأیید شده است.

این فعال اماراتی ادامه داد: امارات سعی کرده ذهن شهروندان را از موضوعاتی مانند مسئله فلسطین پاک کند.بر این اساس شروع به تغییر دادن اولویت‌ها برای شهروندان کرده لذا ایران و ترکیه به خطر اول و دوم و اسرائیل به خطر سوم یا حتی طرف بدون خطر تبدیل شده است.

الشامسی گفت : اگر این توافقنامه ۱۰ یا ۱۵ سال قبل امضا می‌شد شاهد واکنش اماراتی متفاوتی بودیم و این به دو دلیل است اول سرکوب امنیتی که عقاید مخالف را جرم تلقی می‌کند، دوم اینکه باید واقع بین باشیم امارات درصدد تغییر آگاهی شهروندان نسبت به چنین موضوعاتی بوده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام