معاملات مشکوک زیرمجموعه "خودرو"، ۴ قندی و سیمانی ، سهم جدید + ۹ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات آخرین روز کاری هفته، بازار سهام با فضایی مثبت آغاز به کار کرد به طوری که با اثر رشد دلار و بازارهای کالایی جهانی در نهایت نماگر بازار با رشد 39 هزار و 515 واحدی و ورود به کانال یک میلیون و 704 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 17.8 و 5.4 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به ایران خودرو، سایپا، بانک پارسیان، بانک تجارت به همراه بانک ملت با داد و ستد بیش از 2.5، 1.8، 1.4، 1.15 و 1.1 میلیارد سهمی تعلق گرفت.

در این میان بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 14 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت توسعه و عمران نایین حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با رشد 3 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 2.3 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های رادیاتور ایران، سیمان قائن، قند قزوین، کشاورزی و دامپروری ملارد شیر(سهم تازه وارد)، ایران مرینوس، قند نیشابور، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان، مرات پولاد، سیمان کارون، سرمایه گذاری ایران‌خودرو، سپنتا، گروه اقتصادی کرمان خودرو، داروپخش و سرمایه گذاری پارس آریان مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور سرمایه گذاری ایران خودرو، چهار شرکت قندی و سیمانی، سهم تازه وارد به همراه 9 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام