زمان معارفه آنلاین زیرمجموعه "وبصادر" آماده سفارش گیری فردا مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی درج شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات در بازار اول فرابورس، زمان جلسه معارفه آنلاین این شرکت 3 هزار میلیارد تومانی مشخص شد تا آماده عرضه اولیه 20 درصدی سهام برای فردا باشد.

به این ترتیب ، مقرر شده ساعت 14 روز امروز 29 شهریور، مدیران "وسپهر" آخرین وضعیت مالی و عملیاتی این شرکت را تشریح کنند که اصحاب رسانه و فعالان بازار سرمایه از طریق آدرس های http://instagram.com/ifb_iranfarabourse و https://www.aparat.com/ifb/live می توانند این نشست خبری را مشاهده کنند.

بنابراین گزارش، در ترکیب سهامداری این شرکت با 49 نیروی انسانی و سرمایه 3 هزار میلیارد تومانی، بانک صادرات با 99.7 درصد سهام، دو شرکت سرمایه گذاری توسعه سپهر فارس و سرمایه گذاری عمران و توسعه اوج سپهر اصفهان هرکدام با 0.1 درصد و واسپاری سپهر صادرات و سرمایه گذاری توسعه ساختمان سپهر تهران هرکدام با 0.0167 درصد حضور دارند.

"وسپهر" در سه ماهه نخست سال جاری 2.06 هزار میلیارد تومان سود خالص محقق کرده که عمدتاً از محل فروش سرمایه گذاری ها حاصل شده است. این در حالی است که شرکت در 12 ماهه سال 98 مبلغ 564.8 میلیارد تومان سود خالص محقق کرده بود. همچنین 2064 ریال سود برای هر سهم شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه گذشته با رشد 2920 درصدی روبرو شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام