سفارش گیری امروز "وسپهر" با نقدینگی یک میلیون و ۱۱۲ هزار تومانی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، واگذاری 20 درصد سهام سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات هم همانند شرکت های رایان هم افزا، توسعه برق گیلان، پتروشیمی ارومیه، کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، تهیه و تولید غذای دنا آفرین فدک و برق و انرژی پیوند گستر پارس به جای یک روز ، طی دو روز کاری انجام می شود.

به این ترتیب ، 18 درصد از سهام "وسپهر" معادل 5 میلیارد و 400 میلیون سهم با حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی 1100 سهم و دامنه قیمت 950 تا 1010 تومانی هر سهم ، آماده عرضه شده اما زمان سفارش خرید این سهم به جای صبح به بعدازظهر امروز موکول شده که از ساعت 13 تا 17 بود.

بنابراین متقاضیان خرید سهام این شرکت باید بعد از پایان معاملات، اقدام به سفارش خرید کنند. علاوه براین، تخصیص سهام "وسپهر" چهارشنبه 2 مهر و شروع معاملات ثانویه از شنبه آینده تعیین شده است. نقدینگی مورد نیاز برای مشارکت در این عرضه اولیه حدود یک میلیون و 112 هزار تومان است.

همچنین 600 میلیون سهم دیگر معادل دو درصد، دوشنبه 31 شهریور با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه به صندوق های سرمایه تعلق می گیرد.

بنابراین گزارش، در ترکیب سهامداری این شرکت با 49 نیروی انسانی و سرمایه 3 هزار میلیارد تومانی، بانک صادرات با 99.7 درصد سهام، دو شرکت سرمایه گذاری توسعه سپهر فارس و سرمایه گذاری عمران و توسعه اوج سپهر اصفهان هرکدام با 0.1 درصد و واسپاری سپهر صادرات و سرمایه گذاری توسعه ساختمان سپهر تهران هرکدام با 0.0167 درصد حضور دارند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام