محصولات مدیران‌خودرو ۶۳ تا ۱۷۰ میلیون تومان گران شد / آخرین قیمت ها

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت مدیران‌خودرو اعلام کرد: در پی موافقت شورای رقابت مبنی بر افزایش قیمت سه ماهه خودروسازان، قیمت محصولات MVM‌ با افزایش ۲۳ تا ۲۷ درصدی از ۶۳.۹ به ۱۴۶.۷ میلیون تومان و انواع چری با افزایش ۲۵ و ۲۶ درصدی از ۱۰۰.۳ به ۱۷۰.۳ میلیون تومان افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، همچنین از امروز تیگو ۷ IE که از تیر با قیمت ۶۴۰ میلیون تومان عرضه می‌شد با رشد ۲۶ درصدی معادل بیش از ۱۷۰ هزار تومان به ۸۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید . آریزو ۶ نیز با افزایش ۱۴۷.۳ میلیونی به ۶۹۷.۳ میلیون تومان، تیگو ۵ اکسلنت و آریزو ۵ نیز با افزایش  ۲۵ درصدی به ۶۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار و ۵۰۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

همچنین MVM X۵۵ اتوماتیک اکسلنت اسپورت از ۵۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به ۶۸۷ میلیون تومان و MVM X۵۵ اتوماتیک اسپورت نیز از ۵۴۰ میلیون تومان به ۶۸۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

MVM X۳۳  اسپورت با افزایش ۸۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی از ۳۷۰ میلیون تومان به  ۴۵۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و مدل اتوماتیک آن با افزایش ۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی از ۳۹۰ میلیون تومان به ۴۸۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

MVM X۲۲ دنده‌ای لاکچری نیز که کمترین افزیش قیمت را داشته از ۲۶۵ میلیون تومان به ۳۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده ضمن اینکه مدل‌های دنده‌ای اکسلنت اسپورت ۶۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و مدل اتوماتیک ۸۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند.

برای عرضه در مهرماه MVM X۲۲ دنده‌ای اکسلنت اسپورت ۳۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و MVM X۲۲ اتوماتیک اکسلنت اسپورت ۴۰۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین قیمت MVM ۳۱۵ پلاس اتوماتیک نیز ۳۶۲ میلیون ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده که ۷۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایش داشته است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام