بزرگترین شرکت حمل و نقل ریلی آماده ورود به بورس شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن اسماعیلی اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت‌های سازمان تأمین اجتماعی برای افزایش سرمایه حمل و نقل ریلی رجا و خروج از ماده ۱۴۱، شرایط لازم برای ورود این شرکت به بازار سرمایه فراهم شد.

وی افزود: مقدمات این کار با تشکیل کارگروه تخصصی ورود به بازار سرمایه از تیر ماه آغاز شد. راهکارهای افزایش سرمایه، جمع‌آوری و تدوین مستندات، برگزاری چندین جلسه مشاوره، مذاکره با کارگزاری‌های مختلف، شناسایی کارگزار واسط و … از جمله اقدامات این کارگروه برای ورود رجا به بازار سرمایه بود.

این مقام مسئول ادامه داد: شرکت حمل و نقل ریلی رجا به عنوان بزرگترین شرکت ریلی مسافری ایران با سهم حدود ۵۵ درصدی ناوگان و جابجایی و ظرفیت بالای انجام فعالیت‌های تعمیراتی و فنی قطارها، چشم‌انداز روشنی را بعد از ورود به بازار سرمایه متصور بوده و به عنوان پیشرو در صنعت حمل و نقل ریلی مسافری به دنبال توسعه این بخش است.

اسماعیلی از کارگران و بازنشستگان بیمه سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین سهامداران این شرکت در شرایط فعلی نام برد و عنوان کرد: با برنامه‌ ریزی‌ های صورت گرفته امید است با ورود به بازار سرمایه، شرایط اقتصادی خوبی را برای کلیه سهامداران شرکت ایجاد کنیم.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام