اصلاح تحلیل سهام با دلار۳۰ هزاری و تورم ۳ رقمی/ مقایسه جالب برای فروش سهام

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد مشاری مدیرعامل کارگزاری بانک صنعت و معدن درباره وضعیت هفته های اخیر بازار سهام که با نوسان قیمت ها و افت شاخص و در اکثر موارد با فشار عرضه ها عجین شده اعلام کرد : وقتی در جنگ کشته می دهی ، برگرداندن جنازه همرزان اهمیت ویژه ای پیدا می کند. مهم می شود. آنقدر که اصل جنگ را فراموش می کنی. اهداف و استراتژها را عوض می کنی. فقط دلت می خواهد جنازه دست دشمن نیافتد. موضوع ،حیثیتی می شود. شرافتی می شود.

جنازه نه به درد تو می خورد نه به درد دشمن. نهایتا دشمن چهار تا عکس می اندازد تا ضعف تو را نشان بدهد. تو‌ حداکثر مراسمی برپا می کنی. بوق و شیپوری می زنی. ادای قهرمان ها را در میاوری تا شاید درد و سوزش شکست را کمتر احساس کنی.

صف های فروش این روزهای بورس همان برگرداندن جنازه است. با همان کارکرد. با همان خاصیت. فروش در این وضعیت ، یک احساس برد به تو می دهد که اگر در سرمایه گذاری موفق نبودی در خروج از بازار موفقی. اما متاسفانه باید بدانی که بعد از این جا جایی نیست. بازاری نیست. حداقل برای تو که نان بورس را خورده ای. آرام باش و با دلار ۳۰ هزار تومانی تحلیل هایت را بروز کن . به تورم ۳ رقمی فکر کن. به یک گونی پول به ازای یک کیلو گوشت و اگر با همه اینها باز هم بر خروج از بازار اصرار داری خودت را به یک روانکاو مجرب معرفی کن .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام