معاملات مشکوک فرابورس، "پترول"، ۶ شرکت سرمایه گذاری و ۷ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دومین روز کاری هفته، بازار سهام با فشار مضاعف فروش آغاز به کار کرد به طوری که در ادامه ریزش و خروج نقدینگی در نهایت نماگر بازار با افت 43 هزار و 373 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 572 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 5.1 و 2.8 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک صادرات با داد و ستد بیش از 3 میلیارد سهم و بانک تجارت، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، بانک ملت به همراه توسعه و عمران امید با تقاضای بیش از 742، 481 ، 376 و 163 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 14 تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت بیمه آرمان حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس با رشد اندک قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 10.3 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های سرمایه گذاری توسعه و عمران زاگرس، سرمایه گذاری پارس توشه، سرمایه گذاری استان قم، فرابورس، ساروج بوشهر، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، سرمایه گذاری ساختمانی اعتماد گستر، پلاستیران، سرمایه گذاری ارس صبا، سیمان باقران، سیمرغ، کشتیرانی آریا، تراکتورسازی و سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور فرابورس، پترول، شش شرکت سرمایه گذاری به همراه 7 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام