پیش بینی این هفته بورس و معرفی چند صنعت مقبول و متعادل بازار

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بازار سهام در حالی اولین روز هفته را با رقم حساس و 1.5 میلیون واحدی شاخص شروع می کند که کارگزاری آبان درباره شرایط روزهای گذشته و امروز اعلام کرد: بازار در هفته گذشته نیز روندی مشابه با هفته های قبل داشت و پس از افتی دیگر در پایان هفته ، متعادل شد ولی همچنان نوسانات ادامه داشت و به صورت کلی نزول بر بازار حاکم شد.

اما در بازارهای جهانی، وضعیتی جالب و تا حدودی عجیب حاکم بود. سردرگمی بازارها پس از مناظره دو نامزد انتخاباتی آمریکا و اعلام خبر ابتلای ترامپ به بیماری کرونا ، همگی نوساناتی را در بازارها به دنبال داشتند و به نظر این نوسانات محتمل ترین روند حاکم بر بازارها تا مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات امریکا باشد.

در بازار ارز نیز رشد قیمت ها ادامه داشت و با عبور دلار از سطح 30000 تومانی در بازار آزاد تا حدودی جو احتیاط بر بازار حاکم شد . افزایش شانس بایدن در انتخابات پیش رو پس از شوک خبری بیماری ترامپ تا حدودی بازار را با عقب نشینی همراه کرد. به نظر می رسد با درز اخبار بیشتر، شاهد تعادل در بازار خواهیم بود.  

در بازار سهام هم رشد دلار و اخبار مربوط به بازارگردانی شرکت ها و البته گزارش های اخیر، می تواند بهبود روند گروه ها را به دنبال داشته باشد و صنایع محصولات شیمیایی، کانه های فلزی و فلزات اساسی احتمالا مورد توجه بازار باشند و نمادهای بزرگ گروه های بانک، خودرو و فراورده های نفتی هم با تعادل همراه باشند .

در این میان بازارهای داخلی در انتظار سیگنال های بیشتر از انتخابات آمریکا است و به نظر می رسد تا مشخص شدن نتیجه این رویداد سیاسی حایز اهمیت، بازار سهام نیز روندی نوسانی در پیش داشته باشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام