درخواست از وزارت اقتصاد و توصیه به هیات مدیره : مدیرعامل بورس تغییر نکند

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن علیزاده با اشاره به اطلاع از شایعات روزهای اخیر از جمله تغییر مدیرعامل شرکت بورس تهران به قدس آنلاین گفت: این موضوع هر چند به صورت مستقیم به شورای عالی بورس مربوط نیست اما با توجه به لزوم حفظ و حراست حقوق سهامداران و اثر این نوع موارد در بازار سرمایه از وظایف ذاتی در جایگاه نظارت بر بازار سرمایه است.

وی ادامه داد: بنابراین توصیه به دوستان ( هیات مدیره جدید و 7 نفره بورس تهران که فردا اولین جلسه را برگزار می کند) این است که در شرایط کنونی بازار دست به چنین تغییراتی نزنند. چون عده‌ای می خواهند با تغییرات این چنینی، بازار را ملتهب کنند و سرمایه مردم را به خطر بیاندازند و گروکشی کنند که از چشم شورای عالی بورس و مجلس دور نخواهد ماند .

این نماینده مجلس افزود: دیروز هم نامه‌ای در این رابطه به وزارت اقتصاد ارسال و اعلام در شرایط کنونی و در این مقطع نباید تغییری در جایگاه مدیریتی شرکت بورس تهران رخ دهد. کاری هم با اسامی اشخاص ندارم اما در این شرایط به هیچ عنوان با تغییر در عرصه مدیریتی موافق نیستم . چرا که هرگونه تغییر در بازار مطمئن چیزی جز آسیب رساندن به بازار در شرایط کنونی در پی نخواهد داشت.

علیزاده افزود: اینکه عده ای سعی در ایجاد نابسامانی بازار دارند و با فروش بیش از حد و ایجاد صف فروش و عرضه آبشاری سهام سعی در ایجاد فضای منفی در بازار دارند تا به خواسته خود مبنی بر راضی‌کردن تمام ارکان یک مجموعه برای تغییر مورد نظر دست یابند را به جد پیگیری و متخلفین از سوی مجلس به قوه قضائیه معرفی خواهند شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام