معاملات مشکوک یک بانک، شش سرمایه گذاری و ۸ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام با فضایی مثبت آغاز به کار کرد به طوری با افزایش عرضه ها در نهایت نماگر بازار با افت 6950 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 412 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 9.3 و 4 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به ایران خودرو و سایپا با داد و ستد بیش از 2.4 و 1.5 میلیارد سهم و بانک تجارت، بانک صادرات به همراه بانک ملت با تقاضای 869، 624 و 521 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 13 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت معدنی دماوند حاضر در بازار دوم بورس با رشد 2.3 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 7.7 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های سرمایه گذاری توسعه و عمران زاگرس، توکاریل، ذغال سنگ نگین طبس، سرمایه گذاری توسعه و عمران اردبیل، فرآوری زغال سنگ پروده طبس، بانک کارآفرین، سرمایه گذاری پویا، سرمایه گذاری ساختمان نوین، سرمایه گذاری اردبیل، شمال شرق شاهرود، سرمایه گذاری نیروگاهی ایران، کاشی الوند، کشتیرانی ایران و رادیاتور ایران مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور بانک کارآفرین، شش شرکت سرمایه گذاری به همراه 8 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام