"آپ" در ۶ ماهه ۵۶۵ ریال سود برای هر سهم محقق کرد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت آسان پرداخت با سرمایه 265 میلیارد تومانی، صورت های مالی حسابرسی نشده نیمه نخست سال مالی جاری را منتشر کرد.

براین اساس، "آپ" در این مدت 565 ریال سود برای هرسهم محقق کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل با رشد 3 درصدی روبرو شده است. درآمدهای عملیاتی بالغ بر 3.1 هزار میلیارد تومان و سود خالص 149.8 میلیارد تومان شناسایی شده که در مقایسه با مدت مشابه قبل با افزایش 31 و 4 درصدی همراه شده است.

رشد فروش در این مدت نسبت به دوره مالی قبل حدود 31 درصد در نظر گرفته شده و از 2.4 به 3.1 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است. افزایش حجم درآمدهای ناشی از تراکنش و فروش پین شارژ به واسطه افزایش میزان پایانه‌های منصوبه و افزایش تعداد دانلود و نصب اپلیکیشن آپ به همراه درآمدهای خدمات نوین با پروژه ها و سرویس های جدید افزایش مشتریان بزرگ موجب افزایش درآمدها شده اند.

تغییر در ترکیب دارایی ها

تغییر با اهمیت در ترکیب دارایی ها در پایان دوره مالی شش ماهه منتهی به شهریور شامل افزایش حساب های دریافتنی و افزایش مطالبات ناشی از عملیات psp و شاپرکی، افزایش پیش پرداخت ها که ناشی از پیش پرداخت خدمات و هزینه‌های جاری مثل تبلیغات و رول مصرفی است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام