"سپ" در عملکرد ۹ ماهه با رشد ۵۷ درصدی ۸۲۴ ریال سود محقق کرد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با سرمایه اسمی 500 میلیارد تومانی، صورت های مالی حسابرسی نشده 9 ماهه دوره منتهی به آذر 99 را منتشر کرد.

براین اساس، "سپ" در این مدت بالغ بر 1.7 هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشته که نسبت به دوره مشابه گذشته با رشد 43 درصدی روبرو شده و 84 درصد این درآمد از محل خدمات مربوط به دستگاه کارتخوان است.

همچنین این شرکت 247.2 میلیارد تومان سود خالص و 824 ریال سود برای هر سهم محقق کرده که با افزایش 57 درصدی در مقایسه با دوره مشابه قبل همراه شده است.

دارایی های جاری

دارایی های جاری در مقایسه با سال قبل از 64 درصد افزایش داشته و با توجه به نوسانات نرخ ارز تا حد امکان خرید اقلام مورد نیاز برای سه ماه آتی صورت گرفته است. این نوسانات و تاثیر آن بر اقتصاد باعث شده شرکت‌ها و بانک‌های طرف قرارداد با تاخیر زیادی وجوه و بدهی های عملیاتی را تسویه کنند.

دارایی های غیر جاری

تصمیم‌گیری هیات مدیره درخصوص انجام سرمایه گذاری های بلندمدت در شرکت های استارت آپی و بیمه و خرید تجهیزات فنی باعث افزایش ۱۶ درصدی در دارایی های غیر جاری شده است.

بررسی بازدهی سهام این شرکت از ابتدای دوره مالی جاری تا 31 شهریور نشان می دهد قیمت هرسهم "سپ" در یک دی ماه 13875 ریال بوده که طی 176 روز کاری به قیمت 21480 ریالی رسیده که حکایت از بازدهی 54.5 درصدی دارد که حدود 3.4 برابر سود بانکی است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام