متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن همچنان منتظر دریافت پیامک باشند

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، خلیل محبت خواه به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: متقاضیانی که هنوز به آنها پیامک واریز آورده اولیه ارسال نشده، نگران نباشند چراکه فرصت پرداخت آورده اولیه برای این دسته از متقاضیان وجود دارد. متقاضیان از زمانی که پیامک واریز آورده اولیه به آنها ارسال می‌شود، ۱۵ روز مهلت دارند تا آورده ۴۰ میلیون تومانی را تکمیل کنند.

وی افزود: این بار به متقاضیان پیامک نهایی ارسال شده و اگر افراد به این موضوع توجه و یا رسیدگی نکنند در نهایت حذف خواهند شد. البته ممکن است برای برخی از متقاضیان، پیامک پرداخت آورده اولیه تاکنون یک بار ارسال شده باشد اما طبق بررسی‌هایی که انجام دادیم تاکنون چندین بار این پیامک به آنها ارسال شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی اقدام به تکمیل حساب و آورده اولیه کرده‌اند که در مقایسه با ثبت نام‌های انجام شده تعداد کمی است. ۱۶۷ هزار و ۹۱۴ نفر تاکنون در استان تهران برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۹ هزار و ۲۱۲ نفر حائز شرایط بودند. حدود ۱۸ هزار و ۹۷۹ نفر هم به بانک‌ها برای تشکیل پرونده معرفی شده‌اند. تاکنون حدود ۵۵ هزار نفر موفق به دریافت وام ودیعه مسکن شده‌اند که این رقم در تهران در مقایسه با سایر شهر‌ها بیشتر بوده است. ۷ هزار و ۶۸۰ نفر متقاضی مسکن ملی در تهران وام دریافت کرده‌اند.

محبت خواه ادامه داد: تمامی این اقدامات در حال رسیدگی است و تا دیروز ۷ هزار و ۶۸۰ نفر وام ودیعه مسکن در استان تهران دریافت کرده‌اند.  روند آزادسازی در مناطقی از جمله گیلان، دماوند و مناطق دیگر شرق تهران با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است و با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله قوه قضائیه به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد اراضی در تصرف زمین خواران قرار داشته باشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام