معاملات مشکوک گرانترین سهم بازار، یک بانک، زیرمجموعه سایپا + ۱۲ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته، بازار سهام با فشار فروش آغاز به کار کرد به طوری که شایعات مربوط به افزایش نرخ سود بانکی و نزدیکی به موعد انتخابات آمریکا تمایل سهامداران به خروج از بازار را تشدید کرد و در نهایت نماگر بازار با افت 38 هزار و 305 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 374 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 3.4 و 12.5 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به ایران خودرو، بانک تجارت، لیزینگ رایان سایپا، بانک ملت به همراه بانک اقتصاد نوین با داد و ستد بیش از 572، 352، 179، 163 و 108 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 8 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت بیمه نوین حاضر در بازار اول فرابورس با رشد 4.7 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 82.2 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های کاشی تکسرام، بانک رسالت، فیبر ایران، معدنی دماوند، آبگینه، ره آورد تامین، شیمیایی سینا (گرانترین سهم بازار با 60 هزار و 170 تومان برای هر سهم)، داروسازی کوثر، رایان سایپا، بیمه پاسارگاد، رینگ سازی مشهد، اشتاد ایران، بیمه ما و پرمیت مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور بانک رسالت، گرانترین سهم بازار، زیرمجموعه سایپا، دو شرکت دارویی به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام