محدودیت‌های ۱۰ روزه در مراکز ۲۵ استان و ۴۶ شهرستان

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا رئیسی در خصوص اعمال محدودیت های جدید کرونایی گفت: با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا از چهارشنبه هفته جاری به مدت 10 روز، محدودیت های تازه ای برای رده های شغلی دو، سه و چهار در مراکز 25 استان و 46 شهرستان اعمال خواهد شد که با توجه به شرایط استانها قابل تمدید است.

وی افزود: با توجه به شباهت الگوی بیماری در استان تهران و البرز از این پس مصوبات کرونایی تهران در استان البرز نیز اجرایی می شود.

این معاون ادامه داد: مراکز 25 استان‌ مشمول محدودیت های کرونایی شامل البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان، سمنان، کرمان و تهران خواهد بود.

رئیسی گفت: همچنین در شهرستان‌های اهر، بناب، شبستر، میانه، در آذربایجان غربی، اشنویه، بوکان، تکاب، خوی، سلماس، نقده در آذربایجان شرقی، کاشان، شهرضا، مبارکه در استان اصفهان،مشکین شهر در استان اردبیل، نظرآباد در استان البرز،بیرجند، طبس، قائنات در خراسان جنوبی،تربت حیدریه، سبزوار، کاشمر، گناباد، نیشابور در استان خراسان رضوی،اسفراین در خراسان شمالی و دامغان و گرمسار در استان سمنان نیز محدودیت های کرونایی خواهند داشت.

وی افزود: ممسنی در استان فارس، سقز، سنندج، کامیاران، مریوان در استان کردستان، زرند و شهر بابک در استان کرمان، جوانرود، سرپل ذهاب و کنگاور در استان کرمانشاه،دلفان در استان لرستان،رامسر در استان مازندران،خمین در استان مرکزی،اسدآباد، بهار، کبودرآهنگ در استان همدان و بافق و میبد در استان یزد نیز مشمول محدودیت‌های یک هفته ای خواهند شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام