نتیجه جلسه ستاد اقتصادی دولت و ادامه بی واکنشی به اوضاع بورس

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت (با حضور جهانگیری، واعظی ، دژپسند ، نهاوندیان ، زنگنه و همتی) با اشاره به گزارش وزارت خارجه در آزادسازی منابع مالی بلوکه شده ایران در برخی کشورها بر ضرورت هماهنگی بیشتر و موثر وزارت خارجه و بانک مرکزی و تسریع و تسهیل تبادلات تجاری با کشورهای علاقه مند تاکید کرد.

وی افزود: دولت جدید آمریکا پیش از هر اقدامی برای ترمیم چهره مخدوش این کشور در جامعه جهانی باید در رفتارهای غیرانسانی با سایر کشورها تجدید نظر کند.

در این جلسه بعد از گزارش وزارت خارجه ، مقرر شد علی رغم تحریم های آمریکا، بانک مرکزی و وزارت خارجه با هماهنگی بیشتر و موثرتر نسبت به آزاد سازی و استفاده از این منابع برای تامین نیازهای تولیدی اقدام کنند.

براساس این گزارش درحالی روحانی و دیگر مقامات تا قبل از مرداد سال جاری و شروع ریزش قیمت سهام ، هر هفته درباره بورس اعلام موضع و مردم را به سرمایه گذاری دعوت می کردند که با توجه به حضور گروه اقتصادی در جلسه امروز ، انتظار می رفت اشاره ایی به اوضاع چند ماه اخیر بازار سهام که با تشدید ریزش قیمت ها و نگرانی و اعتراض سهامداران همراه شده ، می شد اما ادامه بی واکنشی ها به این شرایط ادامه دار شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام