شعب فعال و سراسری یک کارگزاری به ۳۳ رسید / برنامه تا پایان سال

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت بورس تهران در روزهای اخیر با افتتاح شعب جدید کارگزاری دلیران پارس در شهرستان های کاشان، ساوه و گنبدکاووس موافقت و متعاقب آن دفاتر جدید کارگزاری در این شهرستان ها آغاز به کار کرد.

کارگزاری دلیران پارس اکنون از نظر توسعه دفاتر و شعب در میان 15 کارگزاری برتر قرار دارد و افزایش دفاتر آن به 50 شعبه تا پایان سال در دستور است.

خدمات بورسی کارگزاری دلیران پارس تاکنون در استان های تهران با 5 شعبه، البرز با 3 شعبه، اصفهان با 3 شعبه، قزوین و کرمان هر یک با دو شعبه و  استان های مرکزی، قم، فارس، زنجان، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، کرمانشاه، بوشهر، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، بوشهر و هرمزگان ارائه می شد که با افتتاح دفاتر جدید، تعداد شعب کارگزاری به 33 شعبه رسید.

این در حالی است که کارگزاری دلیران پارس برای ثبت نام متقاضیان در کارگزاری و صدور کد بورسی با بیش از 900 دفتر پیشخوان دولت نیز قرارداد دارد.
آزاد سازی سهام عدالت و اعلام حمایت های دولت از بازار سرمایه در سال جاری موج عظیمی از سهامداران جدید را وارد بورس کرده و فقدان خدمات کارگزاران بورس اعم از مدیریت معاملات، کنترل ریسک و راهنمایی، مشاوره و آموزش در بسیاری از شهرها به عنوان حلقه مفقوده ارتباط مردم با بازار سهام وجود داشته و به عنوان خلاء جدی احساس می شود.

بنا بر برخی آمارها در حال حاضر از 1359 شهر تنها 250 شهر به دفاتر و شعب کارگزاری های بورس دسترسی دارند. بر این اساس توسعه دفاتر و شعب کارگزاری دلیران پارس از برنامه ها و اولویت های اصلی بوده و تا پایان سال توسعه دفاتر تا رسیدن به 50 شعبه فعال در دستور کار خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام