ادامه کاهش قیمت محصولات پرفروش خودرو با ۴ تا ۴۰ میلیون تومان

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از دنیای اقتصاد، خودروها افت قیمت 4 تا 40 میلیون تومانی را نسبت به هفته گذشته تر تجربه کردند و تنها تیبا 2 معمولی بدون تغییر قیمت در بازار داد و ستد شد. برخی از فعالان بازار خودرو ، اثرات روانی جریانات سیاسی بر نرخ ارز و افت آن را دلیل کاهشی شدن بازار خودرو می دانند و برخی دیگر معتقدند دلیل این افت قیمت به مصوبه بهارستان نشین ها مبنی بر عرضه خودرو در بورس باز میگردد.

براساس این گزارش، پراید 131 تا یک قدمی 100 میلیون تومان کاهش یافت تا زمینه رسیدن قیمت این خودرو به کمتر از 100 میلیون تومان فراهم شود. براساس ارزیابی بازار این محصول در محدوده قیمتی 108 میلیون تومان معامله شد که نسبت به هفته پیشتر ، 9.2 درصد افت کرده است.

از سوی دیگر ارزیابی بازار خودرو نشاندهنده آن است که قیمت پژو 206 نیز که در ماه های اخیر پیوسته روند رو به رشدی داشت افت قیمت را تجربه کرد و افت قیمت خانواده 206 به 9 تا 10 درصد رسید.

سمند  LX با موتور EF7 نیز با 16 درصد نزول ، بیشترین کاهش را در میان محصولات پرفروش داشت و به 205 میلیون تومان رسید . تیبا صندوقدار هم با کاهش 10.4 درصدی به 120میلیون تومان عقب نشینی کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام