بازگشت ۱۵ شرکت و توقف ۱۰ نماد در روز نوسانی منفی به مثبت بورس

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دومین روز کاری بورس که با نوسان منفی و سپس مثبت شاخص و رفتارهای هیجانی در فروش و خرید سهام همراه شده ، نماد 15 شرکت برای بازگشت به تابلو معاملات آماده شدند و 10 شرکت دیگر با توقف نماد از تابلو رفتند .

براساس این گزارش، نماد شرکت های پگاه گیلان، پگاه آذربایجان شرقی، پگاه فارس، پگاه گلستان و پخش البرز پس از افشای اطلاعات، آماده انجام معامله شدند .

همچنین نماد شرکت های سیمان ارومیه، سیمان دورود، حمل و نقل پتروشيمي، پتروشیمی خارک، آلومراد، صنعتی بهشهر ، قند مرودشت ، قند لرستان و مارگارین هم با توجه به افشای اطلاعات مهم و بدون محدودیت نوسان قیمت و شرکت های شکر شاهرود، قند نیشابور و قند قزوین با محدودیت نوسان آماده انجام معامله هستند.

در این میان نماد شرکت های سیمان‌ اصفهان‌ با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی به همراه لبنیات پاک، آلومتک‌، کیسون، شیشه‌ قزوین‌ ، مگسال‌ ، بانک گردشگری، شير و گوشت زاگرس شهركرد، دامداري تليسه نمونه، كشاورزي و دامپروري بينالود و كشت و صنعت دشت خرم دره  با توجه به افشای اطلاعات مهم متوقف شدند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام