ادامه بارش برف و باران در ۲۸ استان تا پنجشنبه

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال وبختیاری، خوزستان، فارس، اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، یزد، گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان جنوبی ، کرمان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، قزوین، زنجان، مرکزی، همدان، کرمانشاه، لرستان، البرز و تهران شاهد بارش باران خواهیم بود که در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف است.

فردا در گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش باران و در مناطق مرتفع و کوهستانی این استان‌ها بارش به شکل برف و در ارتفاعات استان‌های اردبیل، زنجان، قزوین، البرز و تهران بارش برف و باران و در کرمان، شرق هرمزگان و شرق تنگه هرمز بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق پیش بینی شده است.

روز سه شنبه در مازندران، گلستان، گیلان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده برف و باران و در بخش‌هایی از کرمان، سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش باران همراه با رعدوبرق پیش بینی می شود. سامانه بارشی روز چهارشنبه در جنوب شرق فعال است و سپس خارج می شود.

از اواخر وقت چهارشنبه با ورود سامانه بارشی دیگری از سمت شمال غرب و غرب شاهد بارش برف و باران در این مناطق خواهیم بود. پنجشنبه بر شدت فعالیت این سامانه افزوده شده و برف و باران نیمه غربی را نیز در برمی‌گیرد که بیشترین بارش ها مربوط به دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی ،شمالی و  شمال غرب خواهد بود.

همچنین از یکشنبه تا سه شنبه خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج پیش بینی شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepress

انتهای پیام