معاملات مشکوک سه زیرمجموعه هلدینگ، توالی حضور یک پتروشیمی+۱۱ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام متعادل با گرایش منفی آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت نماگر بازار با افت 7686 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 358 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 14.9 و 6.5 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به سایپا، ایران خودرو  و بانک تجارت با داد و ستد بیش از 3.4، 3.2 و 2 میلیارد سهم و بانک صادرات به همراه بانک پارسیان با تقاضای 697 و 692 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 24 تا شش برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت پگاه گیلان حاضر در بازار دوم فرابورس با رشد 108 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 15.3 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های دامداری تلیسه نمونه، پگاه آذربایجان‌شرقی، تکنوتار، پگاه گلپایگان، ملی سرب و روی، آبادگران ایران، قند نیشابور، ایران‌تایر، کف، ایران ترانسفو، ایرکا پارت صنعت، جوشکاب یزد، پاکدیس و پتروشیمی امیرکبیر مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور پتروشیمی امیرکبیر برای دومین روز متوالی ، سه زیرمجموعه هلدینگ شیر به همراه 11 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام