محصول تازه وارد سایپا بازار خودرو را متحول خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شاهین تازه وارد سایپا که قرار است زمستان سال جاری تحویل مشتریان شود، بازار خودرو را متحول خواهد کرد. این خودرو در سخت ترین شرایط تحریمی توسط مهندسان داخلی در سایپا طراحی و تولید شده و با تمام چالش ها و عدم همکاری شرکت های خارجی طبق استانداردهای 85 گانه داخلی و در سطح استانداردهای اروپایی به مرحله تولید انبوه نزدیک می شود.

این خودرو نیامده به بازار، متقاضیان خرید خودرو را جذب کرد به گونه ای که در طرح اخیر پیش فروش محصولات بیش از 100 هزار نفر برای این خودرو ایرانی ثبت نام کردند. سایپا اطمینان داده خودروی شاهین با کیفیت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد تا فصلی نو از تولیدات ملی در بازار خودرو آغاز شود.

شاهین نخستین سدان بر پایه پلت فرم SP100 است که با دو کیسه هوا، سانروف، ترمزهای دیسکی، سیستم روشنایی در روز، سنسور نور و پارک و دوربین عقب، نمایشگر لمسی، فرمان برقی، آینه های تاشو برقی، استارت دکمه ای، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم کنترل فشار باد تایرها TPMS و ... وارد بازار می شود.

سایپا در راستای تکمیل سبد محصولات و تنوع بخشی، قرار است کراس اوور پلت فرم SP100 با نام تجاری آریا را نیز تولید کند. این پلت فرم به عنوان به روزترین سازه توسعه محصول شناخته می شود و هنوز سایر خودروسازان، امتیاز چنین پلت فرمی را در اختیار نگرفته اند. خط تولید پلت فرم SP100 سایپا با ظرفیت کامل می تواند در هر نوبت ۲۴۰ دستگاه خودرو با توانایی ارتقا به ۴۸۰ دستگاه را تجاری سازی و در هر نوبت 143 اشتغال مستقیم ایجاد کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام