معاملات مشکوک چهار شرکت سرمایه گذاری، زیرمجموعه "ونیکی" + ۱۰ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام متعادل و مثبت آغاز به کار کرد اما با فشار عرضه در گروه های بزرگ و سرایت جو منفی به دیگر گروه ها در نهایت نماگر بازار با افت 18 هزار و 597 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 356 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 19.8 و 8.2 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک تجارت، ایران خودرو ، سایپا، بانک صادرات به همراه پالایشگاه اصفهان با داد و ستد بیش از 4، 3.5 ، 2.7، 1.03 و 1.01 میلیارد سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 27 تا نه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت پشمبافی توس حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با افت 4.1 درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد 4.6 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های دشت مرغاب، سرمایه گذاری مسکن زاینده رود، سرمایه گذاری سامان گستراصفهان، کیسون، سرمایه گذاری مسکن شمالغرب، قند مرودشت، آلومراد، سرمایه گذاری مسکن پردیس، آلومتک (زیرمجموعه "ونیکی")، صنعت روی زنگان، درخشان تهران، سیمان لار سبزوار، پارس الکتریک و مهرام مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور چهار شرکت سرمایه گذاری ، زیرمجموعه سرمایه گذاری ملی ایران به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام