معاملات مشکوک دو زیرمجموعه سایپا ، رکورددار افزایش سرمایه + ۱۲ نماد دیگر

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با فضایی مثبت در گروه های کالایی آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت نماگر بازار با رشد 36 هزار و 427 واحدی و ورود به کانال یک میلیون و 427 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 16 و 5.8 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک تجارت، ایران خودرو، سایپا و بانک صادرات با داد و ستد بیش از 2.4، 2.3، 1.9 و 1.3 میلیارد سهمی به همراه بانک پارسیان با تقاضای 773.8 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 30 تا بیست و یک برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت کمک فنر ایندامین سایپا حاضر در بازار دوم بورس با افت 4.2 درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد 82.9 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های نورد آلومینیوم، روان فن آور، کارخانجات مخابراتی ایران (اولین رکورددار افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی)،سیمان ایلام، بهاران گلبهار خراسان، سرمایه گذاری سامان گستر اصفهان، پمپ ایران، پلاسکوکار سایپا، فرآورده های نسوز پارس، سازه پویش، آلومتک، سیمان آرتا اردبیل، الیاف مصنوعی و سرمایه گذاری کوه نور مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو زیرمجموعه سایپا ، اولین رکورددار افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی، دو شرکت سیمانی به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام