تولید یک قطعه در زیرمجموعه سایپا از ظرفیت اسمی عبور کرد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدحسین زیبنده پورگفت: بر اساس تاکید گروه سایپا مبنی بر تسریع در فرآیندهای اجرایی خطوط تولید، کاهش ارزبری و خودکفایی در داخلی سازی ساخت قطعات و با تصمیم مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره زامیاد، مطالعات و طراحی خط تولید اَکسل از اردیبهشت سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: از ابتدای سال، خط تولید زامیاد به علت کسری مجموعه اَکسل بصورت متناوب دچار توقف شد. بدین منظور طبق تاکید و دستور مدیریت ارشد و اعضاء هیات مدیره مقرر شد برای رفع بنیادین این مشکل، خط تولید مجموعه اَکسل وانت زامیاد، طراحی و راه اندازی شود که این امر مهم در کمتر از سه ماه محقق شد.

این مقام مسئول ادامه داد: با حمایت های مدیریت ارشد و همکاری حوزه های مختلف، روند اجرایی پروژه به منظور راه اندازی خط تولید انبوه اَکسل شتاب بیشتری گرفت و علی رغم کمبودها (به دلیل تحریم ها و کرونا)، خط تولید انبوه اَکسل در مدت کوتاهی از اجرای نمونه اولیه آزمایش شده، راه اندازی و به بهره برداری رسید.

زیبنده پور با اشاره به اینکه افزایش تولید اَکسل و بهبود همزمان روند کیفی قطعات، کاهش قطعات نامنطبق و ضایعات، گامی جدید به منظور حفظ و ارتقاء تیراژ تولید است، گفت: با اجرای پروژه های مرتبط با فرآیند تولید علاوه بر افزایش میزان ظرفیت تولید خودرو در زامیاد، داخلی سازی هم بشتر خواهد شد. تمام تجهیزات هم در داخل شرکت طراحی و تولید شده که موجب صرفه جوئی قابل توجهی در هزینه ها شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام