شرکت بورسی برنده مزایده املاک و مستغلات بانک تجارت شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت بین المللی محصولات پارس که با سرمایه 77.5 میلیارد تومانی در گروه شوینده و بهداشتی و آرایشی حضور دارد از برنده شدن در مزایده شش دانگ اعیان و ماشین آلات زیرمجموعه بانک تجارت با مبلغ پیشنهادی 8.5 میلیارد تومانی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.

براین اساس، "شپارس" اعلام کرد: این شرکت برنده شش دانگ اعیان و ماشین آلات کاوشگران آفتاب واقع در جاده قوچان، شهرک صنعتی فردوسی شد . مبلغ پیشنهادی 8.5 میلیارد تومان است که 25 درصد نقد و مابقی اقساط 48 ماهه با سود 12 درصدی پرداخت و کلیه موارد مربوط به تحویل ملک به عهده بانک تجارت است.

تاکنون 2.1 میلیارد تومان بابت 25 درصد ثمن معامله و 800 هزار تومان هزینه چاپ و آگهی به حساب بانک تجارت واریز و 8.1 میلیارد تومان بابت تضمین پرداخت اقساط ارائه شده است . با توجه به پرداخت مبالغ نقدی و تضمین ارائه شده توسط این شرکت، ملک تخلیه و آماده تحویل است و مدیران شرکت جهت تنظیم قرارداد اجاره به شرکت تملیک و صورت جلسه تحویل و تحول به شهر مشهد سفر کرده اند. همچنین انتقال سند به نام این شرکت بعد از تسویه کامل ثمن معامله در موعد مقرر انجام می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام