دو روایت جدید از ترور شهید فخری زاده : سلاح اسرائیلی و شیوه کاملا حرفه‌ای

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پرس تی وی تلویزیون انگلیسی زبان وابسته به ایران اعلام کرد: سلاح مورد استفاده در شهادت محسن فخری‌زاده در رژیم صهیونیستی ساخته شده و مشخصات صنایع نظامی اسرائیل بر آن ثبت شده بود.

این اظهارات درحالی مطرح شده که الی کوهن وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی صبح امروز در مصاحبه با شبکه رادیویی در بریتانیا در این خصوص اظهاربی اطلاعی کرد و گفت: نمی دانم چه کسی مسئول این حادثه است !

بر اساس این گزارش، مقامات ایرانی به صراحت از نقش اسرائیل در این حادثه و واکنش متقابل سخن گفته اند و روز گذشته وزارت اطلاعات از "کشف سرنخ‌هایی" درباره این ترور خبر داد اما جزئیاتی منتشر نشد.

در این میان ، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران کفت: دستگاه‌های اطلاعاتی دریافته بودند که فخری‌زاده هدف اقدام تروریستی قرار خواهد گرفت و در کدام محل نیز قرار است، عملیات انجام شود. دقیقاً در همان محلی که وی به شهادت رسید !

وی افزود: پشتیبانی های لازم در خصوص حفاظت وی نیز صورت گرفته بود اما این بار دشمن از سبک و شیوه کاملا جدید، حرفه‌ای و تخصصی استفاده کرد و موفق شد وی را پس از ۲۰ سال تلاش به شهادت برساند.

شمخانی ادامه داد: عملیات ترور بسیار پیچیده‌ و با تجهیزات الکترونیکی انجام شد و هیچ فردی در صحنه حضور نداشت. اما "سرنخ‌هایی" وجود دارد که بر نقش سازمان مجاهدین خلق، اسرائیل و سازمان اطلاعاتی موساد در این ترور تاکید دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام