کم فروشی بنزین و امکان ورود هوا به باک خودرو تکذیب شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فاطمه کاهی در واکنش به اعلام برخی مردم مبنی بر کم فروشی برخی جایگاه های سوخت گفت: تمامی جایگاه هاطبق روال عادی و گذشته ماهی یکبار و توسط گروه های فنی مورد بازرسی قرار می گیرند و بررسی روند کار نشان داد تمام نازل های سوخت توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی و سازمان استاندارد ، دقیق بوده و امکان کم فروشی وجود ندارد .

وی افزود: این موضوع که کسی در برابر دریافت ٣۵ لیتر ، هزینه ۴٠ لیتر بنزین را بپردازد ، صحت ندارد و به شدت تکذیب می  شود. به طور کلی از نظر فنی امکان اینکه هوا موقع سوختگیری وارد باک خودرو شود وجود ندارد .چرا که تمامی نازل های سوخت دارای الکترو پمپ هایی هستند که داخل مخزن قرار دارند و امکان وارد شدن هوا به داخل باک خودرو صفر است.

کاهی ادامه داد: شرکت پخش فرآورده های نفتی با حساسیت به این موضوع می پردازد و مردم با خیال راحت سوختگیری را انجام دهند. توصیه به مردم این است اگر هنگام سوختگیری متوجه کم فروشی بنزین شدند با شماره ٠٩۶٢٧ این موضوع را درجریان بگذارند تا همکاران به این مسئله رسیدگی کنند. این اطمینان را به مردم می دهیم که کنترل تمامی جایگاه های سوخت به طور مستمر و شبانه روز در حال انجام است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام