ثبت گسترده اموال فکری ایران خودرو و برنامه فروش ۵۰ ملک با سند قطعی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مصطفی مظفری گفت: با توجه به حضور ایران خودرو در عرصه بین المللی با نام ایکو ، ضمن تلاش در معرفی و ارتقای علائم، طرح‌های صنعتی و برندهای مختص در فضای کاملا رقابتی بازارجهانی و بازار داخلی و صیانت از حقوق معنوی ایران خودرو در راستای تجاری سازی برند و کسب منافع مادی و معنوی برای سازمان در آینده قدم بردارد.

وی افزود: با افزایش تولید و اتخاذ سیاست‌هایی از جمله ارسال اظهارنامه برای خودروهای غیر قابل تحویل به‌ دلیل تحریم‌ و به منظور تبدیل تعهدات و جایگزینی با سایر خودروهای قابل تحویل و نیز تعامل و همکاری با سازمان تعزیرات، تعهدات معوق از سال گذشته تاکنون بسیار کم شده و بخش اصلی دعاوی مشتریان نیز حل و فصل و بسیاری از پرونده ها حل و فصل شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: اولویت در این موضوعات، حل و فصل مسائل از طریق مذاکره با رعایت صرفه و صلاح ایران خودرو است. احقاق حقوق ایران خودرو در عرصه مشارکت های خارجی که منافع آن متعلق به تمامی ذی‌نفعان است با حساسیت دنبال می شود و کارگروه‌های مختلف حقوقی در خصوص آن‌ها تشکیل و تصمیمات مناسبی در عالی ترین سطوح اتخاذ شده و درحال پیگیری است.

مظفری تاکید کرد: به منظور تامین نقدینگی تولید با کارشناسی‌های دقیق صورت گرفته، اموال مازاد و یا راکد شناسایی شده و نسبت به واگذاری آن از طریق مزایده عمومی اقدام شده است. در این میان اسناد مالکیت بیش از ۵۰ ملک فاقد سند رسمی یا دارای متصرف غیرقانونی ، دریافت شده که بخشی از آن به عنوان اموال مازاد به فروش خواهد رسید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام