معاملات مشکوک یک بانک و پتروشیمی، ۳ زیرمجموعه سایپا و هلدینگ + ۱۰نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام  با افزایش نسبی عرضه ها آغاز به کار کرد به طوری که با انتشار خبر آغاز معاملات ثانویه صندوق پالایشی و بهبود تقاضا در نمادهای پالایشی در نهایت نماگر بازار با رشد 7727 واحدی و ورود به کانال یک میلیون و 473 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 16.2 و 7.4 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک تجارت و ایران خودرو با داد و ستد بیش از 1.9 و 1.8 میلیارد سهم و پالایشگاه اصفهان، بانک صادرات به همراه تولید برق ماهتاب کهنوج با تقاضای 721، 588 و 516 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 29 تا هفت برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، بانک سرمایه حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با افت 4.6 درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد 191.3 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های سخت آژند، تولید برق ماهتاب کهنوج، نصیر ماشین، پتروشیمی غدیر، آلومتک، پگاه آذربایجان شرقی، سرمایه گذاری معیار صنعت پارس، کارخانجات مخابراتی ایران، تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی، آبادگران ایران، سرمایه گذاری ساختمانی بین المللی نام آوران مهندسی، پلاسکوکار سایپا، پگاه گلپایگان و ژلاتین کپسول مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور بانک سرمایه، پتروشیمی غدیر، سه زیرمجموعه سایپا و هلدینگ شیر به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام