همه استانداردهای مدیریتی فولاد مبارکه تمدید شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی نقوی از تمدید کلیه استانداردهای مدیریتی فولاد مبارکه باتوجه به ارزیابی گروه ممیزی SGS سوییس خبر داد و گفت: این ممیزی در بخش‌های مدیریت کیفیت (ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵)، ایمنی و بهداشت شغلی (ISO۴۵۰۰۱:۲۰۱۸)، زیست‌محیطی (ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵)، انرژی (ISO۵۰۰۰۱:۲۰۱۸)، شکایات مشتریان (ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸)، رضایت مشتریان (ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸)،مدیریت آموزش (ISO۱۰۰۱۵:۱۹۹۹)، مدیریت ریسک (ISO۳۱۰۰۰:۲۰۱۸) و دانش (ISO۳۰۴۰۱:۲۰۱۸) برگزار شد.

وی با اشاره به اجرای این ممیزی در قالب گروه هشت نفره افزود: این گروه از شرکت SGS سوئیس به مدت ۷۵ نفر روز از ۱۰ آبان تا ۵‬ آذر فرایند انجام ارزیابی را به عهده داشتند. با توجه به شرایط موجود ناشی از شیوع بیماری کرونا، ممیزی این دوره بصورت مجازی و با برگزاری ۱۴۸ جلسه انجام شد.

این مقام مسئول حوزه‌های تمرکز ممیزی خارجی فولاد مبارکه را در این دوره در قالب شش حوزه اطلاع‌رسانی، آموزش و اجرای صحیح دستورالعمل‌ها و گردش کار؛ کنترل شاخص‌های فرایندی و تعریف اقدامات اصلاحی مرتبط؛ کنترل اقدامات اصلاحی / پروژه‌های بهبود مرتبط با کیفیت محصولات به‌منظور افزایش رضایت و کاهش ادعای مشتریان؛ اقدامات تدوین‌شده جهت صرفه‌جویی مرتبط با کاهش مصرف انرژی؛ میزان پیشرفت اقدامات مرتبط با کاهش ریسک‌های اولویت‌دار (ریسک‌های H) نواحی؛ میزان تحقق اهداف و پروژه‌های بهبود تعریف‌شده در حوزه محیط‌ زیست برشمرد.

نقوی با تأکید بر اهمیت جاری‌سازی سیستم‌های مدیریتی، خواستار ریشه‌یابی و رفع تمام یافته‌های بدست‌آمده از فرایند ممیزی در زمان‌بندی اعلام‌شده شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام