دبیرکل کانون کارگزاران بورس بعد از ۱۰ سال استعفا کرد/ فراخوان انتخاب مسئول جدید

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اتمام دوره دو ساله هیات مدیره کانون کارگزاران بورس و برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده ٢٧ آبان‌ که هشتمین مجمع برای انتخاب هیات مدیره کانون بعد از تغییر ساختار بود ، ترکیب هیات مدیره ٧ نفره از بین ۱۳ داوطلب و با رای ۱۰۸ کارگزار مشخص شد .

به این ترتیب،  شرکت های کارگزاری فارابی ، بانک دی ، بانک سپه ، توسعه معاملات کیان ، صبا تامین، ایساتیس پویا و خبرگان سهام به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره کانون کارگزاران معرفی شدند.

براساس این گزارش، روح اله میرصانعی درباره آخرین تحولات این نهادخودانتظام به بورس پرس اعلام کرد: بعد از 10 سال حضور در سمت دبیر کلی کانون کارگزاران از این سمت استعفا دادم تا با تصمیم هیات مدیره ، فرد دیگری عهده دار این مسئولیت شود.

وی با اشاره به اینکه فعلا" برنامه ایی برای آینده فعالیت حرفه ای در بازارسرمایه ندارد ، ادامه داد: در این رابطه مقرر شد هیات مدیره جدید کانون از طریق انتشار فراخوانی برای جذب دبیر کل جدید ، اقدام کند.

متن فراخوان :

هیئت مدیره کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار بر اساس تغییر و تحولات جدید و در راستای شایسته گزینی و ایجاد فرصت برابر برای همه افراد دارای تخصص و تجربه از متخصصین و فعالان حرفه ای و مجرب بازار سرمایه برای همکاری در سمت "دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار" دعوت به اعلام آمادگی می کند .

انتظار می رود داوطلبان نسبت به عملکرد کانون کارگزاران، قابلیت ها، امکانات، وظایف، مسئولیت ها و ظرفیت های آن اشراف داشته و بتوانند برنامه های اجرایی را به منظور پیشبرد اهداف و بهبود کارایی این کانون ارائه دهند.

علاقمندان میتوانند درخواست به انضمام سوابق و برنامه ها را تا 23 آذر سال جارری از سه طریق اتوماسیون اداری سازمان بورس ، ارسال به پست الکترونیکی  http://[email protected]  و یا ارسال فیزیکی به دبیرخانه کانون کارگزاران بورس واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از شهید بهشتی، کوچه دلافروز، پلاک 32  ارسال کنند .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام