معاملات مشکوک بانک پرحاشیه، سهم تازه وارد، دو سرمایه گذاری + ۱۱ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام متعادل و با عقب نشینی نسبی خریداران در نمادهای بزرگ
آغاز به کار کرد به طوری که با قرارگیری شاخص در محدوده مقاومتی در نهایت نماگر بازار با افت 2699 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 470 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 15.8 و 7.4 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک تجارت، ایران خودرو و گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با داد و ستد بیش از 1.9 ، 1.5 و 1.2 میلیارد سهم و بانک صادرات به همراه بانک پارسیان با تقاضای 924 و 889 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 28 تا هفت برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، سرمایه گذاری ساختمانی نظام مهندسی ایران حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با افت 3.2 درصدی قیمت سهام ، شاهد داد و ستد 10.1 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های لیزینگ‌پارسیان (سهم تازه وارد)، بانک سرمایه، بهنوش، گسترش انرژی آذراب، سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس، مهندسی ساختمان تاسیسات راه آهن، بهاران گلبهار خراسان، کشت و صنعت و دامپروری پارس، روان فن آور، سرمایه گذاری مسکن شمالغرب، قند چهارمحال، بیمه حافظ، فارسیت درود و شوکوپارس مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور بانک سرمایه، سهم تازه وارد، دو شرکت سرمایه گذاری به همراه 11 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام