موضع نشریه دفتر رهبر انقلاب درباره اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نشریه خط حزب‌الله درباره مصوبه اخیر مجلس و شورای نگهبان مبنی بر اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران اعلام کرد : در دستگاه فکری نظام اسلامی، تصمیمات بر اساس باورها و ارزش های اسلامی و انقلابی گرفته می شود و نه بر مبنای هیجانات زود گذر و احساسات بدون مبنای فکری (عقلانیت مهمترین ابزار کار است ) عقل را به کار می گیریم.

همینطور که در اصول سیاست خارجی بارها گفته شده ، حکمت یکی از اصول سه گانه است و در کنار آن مصلحت حکیمانه و مدبرانه عمل می کنیم . این مخصوص سیاست خارجی نیست بلکه در همه زمینه ها است . اسلام ما اسلام عقلانی است. عقل کاربرد بسیار وسیعی در فهم ،تشخیص اهداف و تشخیص ابزارها دارا است.

بر مبنای همین عقلانیت در دستگاه محاسباتی، نظام اسلامی اقدام متقابل صرفا به اقدام نظامی خلاصه نشده بلکه منافع استکبار جهانی، آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذناب آنها در منطقه در حوزه سیاسی اقتصادی، علمی و حقوق بین النمللی با چالش های متعدد مواجه خواهد ساخت و قانون اقدام راهبردی برای صیانت منافع ملت و ایران و لغو تحریم‌ها نیز مقدمه ای برای این مسیر خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام