جزئیات و زمان برگزاری ششمین همایش مالی اسلامی اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی صالح آبادی با اشاره به برگزاری ششمین همایش مالی اسلامی گفت: این همایش چهارشنبه 26 آذر ماه بصورت آنلاین در بستر اسکای روم (https://webinar.iaif.ir/ch/ifconference) از ساعت 8 تا 6 بعد از ظهر با برگزاری چهار پنل تخصصی و محور اصلی حاکمیت مطلوب و تاثیر آن در بازارهای مالی برگزار می شود.

وی افزود: مهلت ارسال مقالات پژوهشگران تا 10 آذر تمدید شد که در مجموع 21 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که از این بین، 14 مقاله پذیرش و قابل ارایه و قابل انتشار در کتاب همایش خواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: حاکمیت مطلوب در دنیا یکی از موضوعات روز محسوب می شود. پنل اول از ساعت 8:30 آغاز و سخنرانان اصلی علی صالح آبادی رییس انجمن مالی اسلامی، غلامرضا مصباحی مقدم رییس کمیته فقهی سازمان بورس و عضو کمیته فقهی بانک مرکزی، حسن قالیباف اصل رییس سازمان بورس، علی حسینی عضو هیات مدیره انجمن و فریدون رهنمای رودپشتی عضو هیات مدیره دانشگاه آزاد هستند.

صالح آبادی عنوان کرد: در پنل دوم از ساعت 11 با عنوان ماهیت سهام و حقوق و منافع آن باحضور حسین فهیمی مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی، شاپور محمدی رییس پژوهشکده پولی و بانکی، مجید رضایی عضو کمیته فقهی سازمان بورس، غلامعلی رضایی منفرد مدیر سابق تخلفات سازمان بورس و استاد دوره های DBA بازار سرمایه برگزار و در پنل سوم که از ساعت 14 آغاز ،مقاله های منتخب همایش ارائه می شود.

وی اضافه کرد: پنل بین المللی هم از ساعت 15:15 با موضوع حاکمیت مطلوب و تاثیر آن در بازارهای مالی با حضور اکرم لالدین از مالزی، یوسف دنیک از مدیران بانک اسلامی برکت ترکیه و عباس جلیل مدیرعامل یک شرکت در مالزی و سعید همایون عضو هیات علمی دانشگاه سوئد برگزار می شود. علاوه بر این پنل ها تجلیل از استاد فقید عباس موسویان و اساتید برتر دوره مالی اسلامی انجام خواهد شد. جمع بندی و پرسش و پاسخ هم از ساعت 16:30 اجرا خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام