تعیین عوارض صادراتی فولادسازان و کف و سقف قیمت در بورس صحت ندارد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حجت الله فیروزی با اشاره به طرح رد و بدل شده در شبکه های مجازی به عنوان طرح تصویب شده در مجلس مبنی بر تعیین عوارض صادراتی فولادسازان و کف و سقف قیمت عرضه در بورس به بورس 24 گفت: این طرح چیزی نیست که کلیات آن امروز در صحن علنی مطرح و تصویب شد.

وی افزود: اساساً متن طرح قابل انتشار نیست و فعلاً کلیات آن تصویب شده که به لحاظ ظاهری هم متن ارسالی با طرح کمیسیون متفاوت است. در صفحه اول طرح، اصلاحات و تعاریف و صفحه دوم روند اجرایی و ترکیب کمیته پایش و شرح وظایف قرار دارد. طرحی که در فضای مجازی توزیع شده یک متن دست نوشته یا تایپی است.

فیروزی ادامه داد: اصلاً در طرح کمیسیون وارد مقوله کف و سقف قیمت‌گذاری فولاد نشده و فقط کلیات را تصویب کردیم. این طرح در کمیسیون، ۵ ماده دارد که در ماده اول توضیح دادیم سامانه جامع، انبار و .. چیست و توضیح اصطلاحات است. بخشی شیوه اجرایی شامل الزامات است که اشاره شده تمام زنجیره فولاد در بورس کالا عرضه شود. بخشی هم مربوط به زیرساخت‌ها است بطور مثال چگونه زیر ساخت خرده‌فروشی در بورس ایجاد و ساز و کار آن تعریف شود. بخشی هم مربوط به کمیته پایش که ترکیب اعضا و شرح وظایف آن مشخص شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام