دوره رایگان آموزش بورس و تابلو خوانی برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  در پی فراخوان یلدای بورسی و آغاز برگزاری دوره های جدید آموزشی کارگزاری دلیران پارس، قریب به 500 نفر از علاقه مندان فراگیری مهارت های بازار سرمایه و آشنایی با معاملات سهام عدالت در این دوره ثبت نام کردند.

در عین حال به دلیل کثرت متقاضیان، برگزاری دو دوره 4 ساعته در روزهای شنبه و دوشنبه هفته های پایان دی ماه و اول بهمن ماه برنامه ریزی شد و بدین ترتیب کارگزاری دلیران پارس در روزهای 27 و 29 دی ماه و 4 و 6 بهمن ماه ساعت 17 الی 19میزبان شرکت کنندگان خواهد بود.

بنابراین گزارش، جزئیات بیشتر حضور در دوره، اعم از نام کاربری و رمز عبور از طریق پیامک به سرشماره 50002910001080 به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

برگزاری دوره های جدید آموزشی کارگزاری دلیران پارس با همکاری موسسه ارزش آفرینان و با هدف مشارکت در امر فرهنگ سازی و توسعه دانش و مهارت سهامداران و علاقه مندان بازار سرمایه در دستور کار قرار گرفته و نخستین دوره های جامع آموزشی با ارائه مدرک معتبر و با حضور اساتید مجرب به زودی آغاز می شود.

علاقه مندان می توانند از ابتدای بهمن ماه با مراجعه به بخش آموزش درگاه اینترنتی کارگزاری دلیران پارس به آدرس www.daliranbroker.com از جزئیات بیشتر دوره های جامع اطلاع حاصل کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام