پذیره نویسی صندوق "زرین" با مشارکت سرمایه گذاران دو روزه به پایان رسید

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پذیره‌نویسی صندوق زرین کوروش با مشارکت بیش از 10 هزار سرمایه‌گذار حقیقی و بیش از 30 سرمایه گذار حقوقی و دستیابی به حداکثر سقف مجاز در دو روز اول پذیره‌نویسی با موفقیت به انجام رسید.

اعتماد چندین هزار سرمایه‌گذار به صندوق سرمایه‌گذاری زرین کوروش و سبدگردان کوروش به عنوان مدیر این صندوق در حالی است که بازار سرمایه در روزهای پرافت و خیز به سر می‌برد اما افق‌ جذاب سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه و بهره‌مندی صندوق مذکور از مدیران و کارشناسان حرفه ای باعث شده‌ تا خرید واحدهای این صندوق به عنوان فرصتی جذاب پیش روی سرمایه‌گذاران شناخته شود.

شرکت سبدگردان کوروش زیر مجموعه گروه صنعتی گلرنگ است و  موسسه حسابرسی شاخص‌اندیشان به عنوان حسابرس و صندوق سرمایه‌گذاری بازارگردانی اکسیر سودا در نقش بازارگردان  این صندوق هستند.

استراتژی این صندوق کسب بازدهی متناسب با پذیرش ریسک سنجیده، ایجاد پرتفوی متنوع از سهام، اوراق با درآمد ثابت، ابزارهای مشتقه و سایر اوراق پذیرفته شده نزد بورس بوده و به دلیل نقدشوندگی بالای این صندوق، واریز وجه حاصل از فروش به حساب سرمایه‌گذار پس از دو روز کاری امکان‌پذیر است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام