هشدار مشاور اجرایی سهام عدالت درباره ارسال پیامک جعلی سجام

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا پوررضایی ضمن هشدار درباره ارسال پیامک‌های جعلی به دارندگان سهام عدالت به صدا و سیما گفت: طی روز‌های اخیر پیامکی به سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند ارسال شده مبنی براینکه اگر تا ۳۰ دی درسامانه سجام ثبت نام نکنند، سود سهام واریز نمی‌شود. این پیامک‌ها قانونی نیست و مردم نباید به آنها توجه کنند.

وی افزود: برای ثبت‌نام در سامانه سجام مهلتی در نظر گرفته نشده و این پیامک‌ها از طرف برخی شرکت‌های سرمایه گذاری استانی ارسال شده تا افراد با ثبت‌نام در سامانه بتوانند در مجامع آنها شرکت کنند. زیرا لزوم برگزاری مجامع به حد نصاب رسیدن شرکت‌کنندگان است.

این مشاور اجرایی ادامه داد: سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند باید در سجام ثبت نام کنند تا از مزایایی همچون شرکت در مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی استفاده کنند.

پور رضایی گفت: با ثبت نام در سامانه سجام مشکلی در واریز سود و نقل و انتقال سهام افراد ایجاد نمی‌شود. افراد بعد از ثبت نام باید در یکی از دفاتر پیشخوان دولت، بانک‌ها و کارگزاری‌ها احراز هویت شوند که با توجه به شرایط کرونایی می‌تواند بصورت آنلاین انجام شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام