معاملات مشکوک "بترانس"، دو سهم تازه وارد به همراه ۱۲ نماد دیگر

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام با رشد نسبی آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت نماگر بازار با رشد 33 هزار و 230 واحدی و ورود به کانال یک میلیون و 183 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 6.8 و 5.3 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به ایران خودرو، ایران ترانسفو، هتل پارسیان کوثر اصفهان، بیمه دانا به همراه سایپا با داد و ستد بیش از 381، 361، 243، 237 و 232 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 14 تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت ایران ترانسفو حاضر در بازار اول بورس با افت 4.2 درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد 361.2 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های چوب خزر کاسپین (سهم تازه وارد)، تولی پرس، شیر و گوشت زاگرس شهرکرد، شیمیایی رنگین، ریل پرداز سیر، کویر تایر، صنایع نسوز توکا، صنایع تجهیزات نفت، سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس، نیرو سرمایه، بیمه دانا، سرمایه گذاری کوثر بهمن (سهم تازه وارد)، موتوژن و هتل پارسیان کوثر اصفهان مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور ایران تراسفو، دو سهم تازه وارد به همراه 12 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام