برنامه افزایش سرمایه ۴۲ تا ۸۰۰ درصدی چهار شرکت بورسی و فرابورسی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت های تولید دارو، چدن سازان، بیمه دی و سرمایه گذاری پارس توشه به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه 42، 800، 234 و 220 درصدی خبر دادند.

براین اساس، "دتولید" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 60 به 85 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا قادر به ماشین الات و تجهیزات تولیدی شود.

"چدن" هم درصدد است سرمایه فعلی را از 170 میلیارد تومان به 1.5 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار سرمایه جهت بهبود تراز مالی صرف خواهد شد.

همچنین "ودی" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 250 به 835 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی ،مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها ، آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی با هدف تامین مالی، اصلاح ساختار سرمایه و حفظ نسبت توانگری مالی سطح یک اعمال خواهد شد.

در این میان، "وتوشه" درصدد است سرمایه فعلی را از 150 به 480 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی صرف خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام