بانک تجارت و ذوب آهن دو تفاهم نامه ارزی و ریالی منعقد کردند

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک تجارت و ذوب آهن با حضور رضا دولت آبادی و منصور یزدی زاده مدیران عامل دو شرکت، دو تفاهم نامه ارزی و ریالی برای ارتقای تولید منعقد کردند.

رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت در حاشیه این آیین گفت: ذوب آهن به عنوان اولین تولید کننده فولاد، جایگاه خاصی در ابعاد مختلف دارد و توانسته با صادرات محصولات، ارز حاصل از صادرات را به داخل بازگرداند و  این موضوع دستاورد بزرگی به ویژه در دوران تحریم بشمار می رود. بازدیدی از بخش های مختلف کارخانه انجام گرفت و به عنوان بانک تجارت آمادگی را برای همکاری با این مجتمع عظیم صنعتی اعلام می کنیم.

وی افزود: بانک ها مشاوران خوبی برای تولید کنندگان محسوب می شوند و لذا می توان از طریق تعاملات دو سویه در زمینه های مختلف همکاری های مناسب و نتایج سودمندی گرفت.

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن نیز گفت: هر آنچه در چرخه تولید نیاز داریم به سرمایه در گردش باز می گردد و بانک ها ارکان بسیار موثری در این راستا محسوب می شوند. ذوب آهن نخستین تولید کننده مقاطع ساختمانی و تنها تولید کننده ریل در غرب آسیا بشمار می رود و اکنون این محصول دارای ارزش افزوده بالا در پنج محور راه آهن مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: ذوب آهن نیازمند یک پشتوانه مالی است و بانک تجارت که برای همکاری اعلام آمادگی کرده، می تواند یک شریک راهبردی و موثر برای ذوب آهن در راستای ارتقاء کمی و کیفی تولیدات شرکت باشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام