گروه عراقی مسئولیت عملیات پهپادی علیه عربستان را بر عهده گرفت

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس،گروه موسوم به "الوِیة الوعد الحق" عراق بامداد امروز رسما مسئولیت حمله هوایی دیروز ریاض را بر عهده گرفت و در تلگرام اعلام کرد: پس از زیاده‌ خواهی و اصرار اعراب خلیج فارس بر جنایت در حق ملت‌های منطقه و ادامه حمایت‌های آنها از باندهای تبهکار داعش و گروهک‌های تکفیری،فرزندان شبه جزیره عرب به وعده عمل کرده و پهپادهای رعب و وحشت را به پادشاهی آل سعود فرستادیم و دژهای آنها در کاخ الیَمامه و اهداف دیگر را در ریاض هدف قرار دادیم.

این عملیات تلافی‌جویانه سرآغازی برای کشاندن معادله بازدارنده به داخل شیخکده سعودی در انتقام خون شهدای انفجارهای اخیر عراق بوده و در صورت تکرار اقدامات ولی‌عهدهای سعودی و ابوظبی، حملات بعدی به لانه‌های شر در دبی کشانده خواهد شد.

بر اساس این گزارش، طی انفجارهای تروریستی شهر بغداد،دو تن از اتباع سعودی با منفجر کردن کمربند انفجاری در بین بازاریان میدان الطیران باعث به شهادت رسیدن ۳۲ غیر نظامی و زخمی شدن بیش از ۱۲۰ نفر شدند.

گروه کتائب حزب‌الله عراق بعد از مشخص شدن هویت و ملیت تروریست‌ها رسماً، عربستان و شخص بن سلمان را به انتقام تهدید کرده بود .

محمد محیی سخنگوی کتائب حزب‌الله عراق در این خصوص گفت:‌ کشاندن نبرد به داخل خاک عراق آن هم در راستای "معامله قرن" و به منظور سوق دادن عراق به سمت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ،هدفی سعودی است.

وی افزود: در برابر مرحله‌‌ای جدید از تقابل قرار گرفته‌ایم که باید در برابر آن ایستادگی کرد. این نبرد به خانه همان کسی کشانده خواهد شد که آن را شعله‌رو ساخته است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام