مقدمات انتقال سهام ذوب آهن از فرابورس به بورس فراهم شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، منصور یزدی زاده در نشست مدیران فولادی با رییس سازمان بورس گفت: با حضور وجیه اله جعفری در ایمیدرو و اردشیر سعد محمدی در وزارت صنعت، امید می رود مشکلات صنعت فولاد بزودی مرتفع شود.

وی افزود: ذوب آهن در تامین مواد اولیه همواره مشکل داشته درحالی که ۱۰ درصد تولید فولاد را به خود اختصاص داده است.در تلاش هستیم این مشکلات بزودی رفع شود . شرایط سهام شرکت در بورس نیز بهبود خواهد یافت. به طوری که با انجام اقدامات لازم درخواست انتقال سهم از فرابورس به بورس ارائه شد.

این مقام مسئول ادامه داد: ساز و کار بورس کالا برای شرکت های فولادی از جمله ذوب آهن طی سال های گذشته سودآوری را تضمین کرده و از این رو باید بورس کالا طبق رسالت واقعی فعالیت کند که در این راه تعامل وزارتخانه ها نیاز است. فضای کسب و کارها باید سالم، شفاف و کارا باشد و تولیدکنندگان فولادی باید امکان استفاده از ابزارهای مالی را داشته باشند که این ظرفیت در بورس کالا وجود دارد.

یزدی زاده عنوان کرد: ذوب آهن تلاش می کند تا تمامی کالاهای تولیدی را در بورس کالا عرضه کند تا از شرایط رقابتی و شفافیت بورس کالا بهره مند شود.
به منظور کمک به صنعت فولاد، سهامداران و جلوگیری از دخالت در روند بازار، تعامل میان بخش های مختلف نیاز است و باید فعالان این بخش تصمیم های لازم را برای بهبود اوضاع اتخاذ کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام