فهرست ۱۵ شرکت مشمول معاملات مشکوک امروز با ۸ نماد فرابورسی و...

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاملات امروز بازارسهام هم با تشدید نگرانی ها از آینده و تکرار ریزش قیمت ها و شاخص و افزایش انتقادها از دولت شروع و به پایان رسید و شاخص با از دست دادن بیش از 8 هزار واحد دیگر به یک میلیون و 214 هزار واحد عقب نشینی کرد تا روزهای سخت بازار ، طولانی تر و پیچیده تر شود.

براساس این گزارش، ارزش معاملات سهام شرکت های بورسی و دو بازار اول و دوم فرابورس هم با داد و ستد بیش از 2.5 و 12.6 هزار میلیارد تومانی همراه بود و بیشترین حجم معاملات به ملی مس، بانک پارسیان ریال فولاد مبارکه با بیش از 279، 216 و 131 میلیون سهم تعلق داشت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 15 تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، دو شرکت سرمایه گذاری استانی خراسان رضوی و گیلان با معامله بیش از 3.4 و 39 میلیون سهم و سپس بیمه پارسیان با 51 میلیون سهم حضور داشتند.

در ادامه هم شرکت های لعابیران ، سیمان ممتازان کرمان ، کشت و صنعت جوین، سرمایه گذاری فنی و مهندسی مشانیر ، تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده، پدیده شاندیز ، سیمان شمال ، پتروشیمی اصفهان ، سیمان هرمزگان ، گز سکه ، گروه توسعه هنر ایران و سرمایه گذاری معیار صنعت پارس ، مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو شرکت سرمایه گذاری استانی ، بیمه پارسیان و 8 شرکت فرابورسی مخصوصا" "وهنر" با بیش از 83.8 میلیون سهم از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام