لغو مصوبه شورای عالی بورس برای ۳۱ شرکت‌/ جلسه فوق العاده فردا با وزیر اقتصاد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا پورابراهیمی بعداز جلسه نوبت صبح مجلس در برنامه خبری، گفت : فردا جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی با وزیر اقتصاد برای بررسی اقدامات شورای عالی بورس درباره انتخابات اعضای هیئت مدیره شرکت‌های استانی سهام عدالت برگزار می شود که برگزاری این انتخابات فاقد وجاهت قانونی بوده و باید لغو شود .

وی افزود: با توجه به برگزاری مجمع فوق العاده 31 شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در 20 اسفند برای انتخاب هیئت مدیره ۵ نفره  ، ۱۵۵ نفر اداره بزرگترین مجموعه‌های اقتصادی ایران را عهده دار خواهند شد و نمایندگان ، نگران دولتی شدن سهام عدالت هستند اما چنین اجازه ایی نخواهند داد و حتی احتمال دارد موضوع از رئیس قوه قضائیه و از جنبه قضایی و حقوقی هم پیگیری شود.

پورابراهیمی ادامه داد: دولت با این انتخابات، خواهان مدیریت سهام عدالت است. چرا که طبق مصوبه 4 بهمن شورای عالی بورس و ابلاغ به سازمان بورس ، انتخابات هیئت مدیره شرکت‌های سهام عدالت با هیاتی مرکب از مدیرکل امور دارایی هر استان به عنوان رئیس و معاون وی به عنوان دبیر و نماینده استان بازرگانی و تعاون برگزار می شود در حالی که باید مردم تصمیم گیر باشند .

انتهای پیام